Bovenaan in prijsvergelijkers

de prijs is het bewijs

Meer en meer kijken consumenten naar de verkoopprijs. Zo vindt 64% van de consumenten prijs de belangrijkste reden om ergens wel of niet te kopen.

Natuurlijk kun je je als ondernemer op meer manieren onderscheiden dan enkel op prijs, maar bij elke aankoop speelt prijs wel degelijk een rol. Een blik op prijsvergelijkers laat ook zien dat veel ecommerce bedrijven al actief software gebruiken om hun prijzen te optimaliseren, niet voor niks hebben de goedkoopste aanbieders vaak allemaal dezelfde prijs.

Screenshot van Kieskeuring met de top 3 aanbieders van een Espresso machine met dezelfde prijzen

Prijzen op vergelijkingssites van de goedkoopste aanbieders zijn vrijwel altijd hetzelfde

Met PriceMotion ben je altijd op de hoogte van de verkoopprijzen van je concurrenten en kun je jouw prijzen direct aanpassen. Je hoeft geen klant meer te missen.

Werk je met een Magento, Shopware of Lightspeed dan wordt het nog veel gemakkelijker! Je kunt je verkoopprijzen dan automatisch laten wijzigen (verlagen en verhogen). In de Tour vindt je daarover meer informatie.